Negoziu d'altifurni

News

Comparazione di prestazioni di 304L è 316L Piastra d'acciaio inossidabile spazzolata

304 è 316 sò tramindui i codici di l'acciaio inox.In essenza, ùn sò micca diffirenti.Sò tramindui in acciaio inox, ma appartenenu à diversi tipi quandu sò suddivisi.A qualità di l'acciaio inox 316 hè più altu ch'è quella di l'acciaio inox 304.In basa di 304,acciaio inox 316incorpora molibdenu di metallu, chì pò cunsulidà più a struttura moleculare di l'acciaio inox.Fate più resistente à l'usura è anti-ossidazione, è à u stessu tempu, a resistenza à a corrosione hè ancu aumentata assai.
Comparazione di prestazioni di 304L èPiastra in acciaio inox spazzolata 316L
A resistenza à a corrosione di l'acciaio inossidabile hè assai più preziosa cà a so propria resistenza à a macchia.Cum'è una lega, a prima cumpusizioni di l'acciaio inossidabile hè u ferru, ma per via di l'aghjunzione di altri elementi, pò ottene parechje proprietà d'applicazione desiderate.U cromu hè l'elementu determinante in l'acciaio inox, almenu 10,5% di a cumpusizioni.L'altri elementi d'alliage includenu nichel, titaniu, ramu, nitrogenu è seleniu.
A diffarenza trà 304L è 316L brushed Stainless Steel Plate hè a prisenza di cromu, 316L stainless steel brushed hà megliu resistenza à a corrosione, soprattuttu in l'ambiente mediu cù alta salinità.Per l'applicazioni cù i prudutti d'acciaio inossidabile, l'acciaio inossidabile hè un materiale resistente à a corrosione ideale per l'esposizione à longu andà.
resistenza à a corrosione naturali
Diversi cuntenuti di cromu è altri elementi ponu mostra diversi gradi di resistenza à a corrosione.I dui gradi di l'acciaio inossidabile più cumuni sò 304 è 316. A corrosione hè un fenomenu naturali, cum'è u ferru reagisce naturalmente cù u so circondu.In fatti, assai pochi elementi ponu accade in forma pura - l'oru, l'argentu, u ramu è u platinu sò assai pochi esempi.
L'ossidu di cromu forma un film protettivu intrinsecamente strutturatu
A ruggine hè u prucessu per quale e molécule di ferru si combinanu cù l'ossigenu in molécule d'acqua, è u risultatu hè una tacca rossa chì tende à peghju - corrodendu più di u materiale.Di questi, u ferru è l'azzaru di carbone sò più suscettibili à sta corrosione.
L'acciaio inossidabile hà una capacità naturali di corrode a superficia, cumu hè questu?U cromu in tutti l'acciai inossidabili reagisce assai rapidamente in l'ossigenu, cum'è u ferru.A diffarenza hè chì solu una fina capa di cromu serà oxidatu (in solitu solu una molècula pocu in u gruixu).Incredibbilmente, sta fina capa di prutezzione hè assai durable.
L'acciaio inox spazzolatu 304L hà una bella apparenza è un costu di mantenimentu bassu.L'acciaio inossidabile spazzolatu 304L ùn hè micca propensu à a ruggine, per quessa hè spessu usatu in l'applicazioni alimentarii è di cucina.Ma hè suscettibile à i cloruri (tipicamenti in ambienti d'alta salinità).Chloride crea un tipu di zona di corrosione chjamata "spot di corrosione" chì si estende in a struttura interna.
L'acciaio inox 304 hè l'acciaio inossidabile più utilizatu in u mondu.Contene 16% -24% cromu è finu à 35% nickel - è bassi livelli di carbone è manganese.A forma più cumuna di 304 stainless steel hè 18-8, o 18/8 stainless steel, chì si riferisce à 18% cromu è 8% nickel.
L'acciaio inossidabile 316 hè ancu un acciaio inox assai utilizatu.E so proprietà fisiche è meccaniche sò simili à l'acciaio inox 304.A diferenza hè chì l'acciaio inox 316 cuntene 2-3% molibdenu, chì aumenta a forza è a resistenza à a corrosione.Tipicamente, l'acciai inossidabili di a serie 300 ponu cuntene sin'à 7% d'aluminiu.
304L è 316Lacciai inox spazzolati(cum'è l'altri acciai inossidabili di a serie 300) utilizanu nichel per mantene a so estetica bassa temperatura.


Tempu di Postu: Set-05-2022